Polska - październik
Polska - październik 7 - 19
Głównym celem tego wyjazdu było dotarcie do Zakopanego i zobaczenie Morskiego Oka oraz spotkanie z Andrzejem Pietkiewiczem oraz jego żoną Iwoną. Andrzej to nasz nauczyciel geografii w liceum, który kochając góry postanowił zamieszkać w Łapszach Niżnych, miejscowości na Spiszu, gdzie z okien mieszkania ma widok na Tatry. Spotkaliśmy się w Krakowie w wąskim  gronie. Towarzyszyli nam Kasia, Marylka, Andrzej oraz Bożena. Bogdan dołączł do nas później. Po dwóch nocach w Krakowie przemieściliśmy się w okolice Zakopanego (Kościelisko), skąd mogliśmy bez trudu udać się na wycieczkę do Morskiego Oka. Spędziliśmy w Kościelisku niezapomniane dwie noce. Następny przystanek - Łapsze Niżne. Spotkanie po latach z profesorem przyniosło wiele wzruszeń i wspomnień. Profesor jako wytrawny turysta był naszym przewodnikiem po najciekawszych zakątkach Spiszu. Odwiedziliśmy kościółek w Dębnie oraz zamek w Niedzicy. Udało się nam również dotrzeć na Słowację, gdzie w hotelu przez blisko godzinę pławiliśmy się w basenie. Pogoda nam zbytnio niedopisała ale humory i owszem.