Australia, Nowa Zelandia
WELLINGTON
NAPIER
PICTON
      15 luty - 18 marzec z Chicago przez Huston, a następnie Sydney do Cairns. Wylatując w czwartek o 14-tej, do miejscowości docelowej dotarliśmy w sobotę o 14-tej czasu lokalnego. Naszym głównym celem wizyty w Cairns było nurkowanie z fajką i podziwianie piękna Wielkiej Rafy Koralowej. Pierwsze nurkowanie było z plaży wyspy Fitzroy, drugie, bardziej oddalone - z zewnętrznej strony rafy. Innymi atrakcjami naszego pobytu w Cairns były:
- wycieczka do Parku Narodowego Daintree (najstarszego lasu deszczowego)
- wyjazd do miejscowości Kuranda, gdzie atrakcją jest kolejka linowa, która umożliwia podziwianie lasu deszczowego z innej perspektywy. Do Cairns powróciliśmy kolejką, której trasa wiodła przez malownicze tereny Parku Narodowego Barron Gorge.
Po pięciu dniach pobytu w Cairns, następne trzy dni spędziliśmy w Sydney. Jeden dzień poświęciliśmy na zwiedzanie oddalonego od Sydney o dwie godziny jazdy pociągiem Parku Narodowego Blue Mountains, a dwa pozostałe na zwiedzanie miasta.
Naszym drugim, najważniejszym celem wizyty na Antypodach był dziesięciodniowy rejs wokół Nowej Zelandii mega statkiem Ovation of the seas.Trasa rejsu wiodła z Sydney przez Park Narodowy Fiordland, miejscowość Dunedin, stolicę Wellington, miasto w stylu art-deco Napier oraz mały port Picton. 18 marca rano zawinęliśmy do portu w Sydney, a następnie tego samego dnia powróciliśmy do Chicago.